fredag 18 februari 2011

Dagen

Det här blir ett sådant där tråigt inlägg om vad jag har gjort och vad som komma skall. Mest för att jag känner för att skriva men inte vet vad jag ska skriva om.

Vi har börjat dagen med att packa lite mer saker inför flytten och även ringt bovärden nere i Borås för att se om det går att fixa en tidigare flytt. Då allt verkar som att det kan bli aktuellt att flytta redan i slutet av mars.
Om en liten stund kommer min kära pappa hit för att ta med de första kartongerna till Småland och en mellanlandning i min mormors källare.

Ikväll ska jag in till stan på lagmiddag/fest med tjejerna i mitt korpenlag. Det ska bli skönt att komma ut lite på egenhand och bara behöva tänka på mig, mig, mig (och tjejerna i laget).

Imorgon kommer Nicklas pappa och Iréne hit för att fixa till vår diskbänk inför visningen nästa vecka.
Dessutom kommer Camilla och Sabina upp för att vara med på Malins inflyttnings-/födelsedagsfest. Det ska bli underbart att Eliten kommer vara samlad igen, om än att det kommer vara andra trevliga personer med.
Nicklas ska också med till Malins fest, vi har den oerhörda lyxen att ha Farmor som barnvakt till Olivia, så vi får en kväll för oss själva i andra "vuxnas" sällskap.



Inga kommentarer: