fredag 18 februari 2011

Det ger resultat!

Det är skönt att se att träningen ger resultat!
När jag kom hem från BB testade jag några av mina gamla jeans. De flesta gick inte ens över låren på grund av alla extra kilon som man lägger på sig när man är gravid. Det var sjukt deprimerande, men snabbt tog jag det som en utmaning att jag skulle komma i dem igen.
Igår och idag har jag återigen testat mina jeans. Jag får på dem över låren och även rumpan! Det enda som nu återstår är att jag ska kunna knäppa dem också! Det innebär att jag har gått ner minst en och en halv storlek!
Nu har jag gett mig fan på att jag inom kort ska kunna knäppa dem. Detta vill jag helst ska ske innan flytten till Borås blir av.
Så nu ska jag ha en helg där jag får unna mig lite gott, efter den är det stenhård träning fram tills flytten och då jävlar ska mina favoritjeans passa igen!
Vi börjar peppningen genom att först gå till Öppna Förskolan och därefter åker vi till gymmet jag och Olivia för att prata om hur vi ska lägga upp mina sista PT-träningar. Nu jävlar är jag taggad!

Inga kommentarer: