tisdag 22 februari 2011

Smutsen är väck!

Jag håller på att storstäda lägenheten. Igår var det köksluckorna som fick sig en känga av Grumme Tvättsåpa.
Idag är det hela badrummet som får sig en ordentlig känga av Cillit Bang!
Jag har aldrig riktigt litat på reklamen som görs om denna produkt. Igår köpte jag dock två stycken flaskor, då det var extrapris på City Gross. Jag har länge tänkt att jag ska köpa och testa för att se om det är så bra som reklamen påstår. Nu var ett perfekt tillfälle, då jag både behöver nytt rengörningsmedel och är så illa tvungen att städa.

Även om jag kanske behövde gnugga en gång mer än vad de gör på reklamen så är jag galet nöjd med produkten. Nu skiner duschväggen och alla kranar som om de vore nya! Underbart! Nästan så att jag vill städa mer, enbart för att det är roligt att se resultatet. Det tar emot att erkänna att Cillit Bang nästan gjorde det roligt att städa (men det får INGEN säga till Nicklas).

Inga kommentarer: