måndag 14 februari 2011

Träningsschema vecka 7

Den här veckan planerar jag in promenader, i vanliga fall är det morgonpromenader som gäller, men jag är osäker på att kylan tillåter mig att gå ut med Olivia. Idag var det hela -18 när jag hade tänkt att gå ut, det tror jag är lite väl kallt för att gå en timmas promenad med henne sittandes i en vagn. Visserligen har hon både overall och en varm åkpåse, det är ansiktet jag är rädd att hon blir för kall om eftersom hon måste sitta still så länge. Det får helt enkelt bli eftermiddagspromenader i min ensamhet, eller kanske att jag går till mina träningspass på gymmet.

Måndag: Promenad och Gym; BootyExpress och CoreExpress

Tisdag: Promenad och gym; träning med min PT

Onsdag: Promenad och gym; BodyCombat

Torsdag: Promenad och gym; Intervallträning

Fredag: Promenad och gym; funktionellstyrka

Lördag: Promenad och gym; BodyPump

Söndag: Promenad

Inga kommentarer: