måndag 28 mars 2011

Babbel

Flytten närmar sig med stormsteg.

Jag tror att vi är bokade varje helg fram till dess. Nästa helg ska vi bland annat ut till Nicklas pappa och hälsa på. Helgen efter åker jag till Örebro för att umgås med mina fina vänner från Universitetstiden. Sen kommer helgen då vi har tänkt ha våran utflyttningsfest. Därefter är det påsk och helgen efter så flyttar vi.
Det är ju ingen tid alls kvar känns det som.

I början av februari tyckte jag att det var en evighet kvar. Men det har gått riktigt fort fram till nu och det som återstår kommer nog också gå riktigt fort.

Visst ska det bli skönt att flytta, börja på något nytt i livet. Jag kommer dock sakna saker och personer här uppe i den vackra huvudstaden, det kommer jag aldrig komma ifrån. Alla goda ting har även en liten negativ baksida, antar jag.

Nu måste jag ta hand om min lilla unge. Hon kallar på mig.

Inga kommentarer: