tisdag 8 mars 2011

Det är en väldigt skön känsla när man vaknar på morgonen och är pigg! Det hör inte till vanligheterna när det gäller mig, speciellt inte om jag blir väckt av Olivia, vaknar jag av mig själv är det en helt annan sak.

Idag vaknade jag dessutom med träningsvärk. Passen igår gjorde sitt i ben och mage. Jag gillar när träningsvärken gör sig påmind. Ikväll hade jag tänkt köra spinning, men med tanke på att jag kört något med benen de senaste fem dagarna så tror jag att de stackarna ska få vila från hårdare ansträngning. Jag får ta en extra lång promenad istället.

Jag funderar därför på att ta bussen till Bromma för att hälsa på mitt jobb. Därefter gå hem igen. På vägen hem skulle jag kunna ägna mig åt att ringa en sjuk massa telefonsamtal.
  • Nya Bovärden för att prata om tapeter, parkeringsplats och inflyttningsdatum.
  • Comhem för att fixa så att vårt tv-utbud flyttar med oss till Borås.
  • Försäkringsbolag och flytta med hemförsäkring och bilförsäkring.
  • Borås-någonting för att kolla dagisplatser.
  • Säga upp parkeringsplatsen här i Spånga.
  • Pappa angående tapetsering i Borås.
Nu ska jag klä på mig och göra slag i saken. Tjo o tjim!

Inga kommentarer: