onsdag 30 mars 2011

Flyttpacka är rogivande.

Jag måste köpa svarta sopsäckar! Utan dem kommer jag inte längre med flyttpackningen.
Nu när jag väl har kommit igång är det synd att tappa det flytet.
Mitt och Olivias uppdrag blir att införskaffa dessa idag, därefter ska jag rensa ur och packa ner kläder som inte kommer användas. På så vis kommer "walk-in-garderoben" att bli tom och då kan vi ställa in kartongerna där och på så vis bli av med den stökiga känslan som en mängd flyttkartonger i vardagsrummet ger.

Om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att det är ganska rogivande att packa. Dels för att det är skönt att man vet att det fortfarande finns tid till att packa, så att vi (förhoppningsvis) slipper stressa i slutet och dels för att man automatiskt slänger en massa skit. Och tro mig, jävlar vad mycket skit vi har. Har redan slängt närmare tio sopsäckar med bara skräp. Dessutom har vi skänkt en hel del kläder till välgörenhet, både Nicklas, jag och Olivia. Bättre att det kommer till användning av någon annan än att vi slänger det.

Inga kommentarer: