onsdag 9 mars 2011

Motiverad.

Nu är jag supermotiverad. Det är nästan så att jag längtar efter att cykla tjejvättern sommaren 2012.

När vi har flyttat ska jag börja lägga upp ett träningsschema som sträcker sig över en längre period. Det ska innehålla, styrka, uthållighet och givetvis långpass på cykel, både i naturen och i spinningsalen. Anledningen till att jag inte lägger upp schemat nu är för att jag inte riktigt vet vilket gym jag kommer att hamna på och därför vet jag inte när passen jag vill gå på går, jag vill gärna veta det innan jag spikar ett schema.

Jag var och tittade på lite racer-cyklar nu i förmiddags. Det finns så många fina! Vita, svarta, blåa och bruna! Jag vill ha dem alla. Bara för dem är fina. När vi flyttat och våren har kommit på riktigt, då ska jag nog köpa mig en fin cykel med smala däck och en ram i en fin färg. Sen ska jag cykla, cykla och cykla lite till.

Woho, jag är taggad!

Inga kommentarer: