söndag 19 juni 2011

Bättre sent än aldrig.

Igår firade vi en himla massa födelsedagar hemma hos mina föräldrar.
Olivia 1 år.
Mamma 47 år.
Mormor 72 år.
Nicklas 32 år.
Niklas 19 år.
Linn 19 år.
Jag 25 år.

Vi hade ett halvår av födelsedagar att ta igen. Detta beroende på att vi har flyttat, inte haft tid att träffas på grund av att familjen varit utspridd över hela Sverige. Igår blev det av, ett halvår efter att jag fylde år, firade vi min och många andras födelsedagar.

Det blev en härlig tillställning med god mat och gott fika. Dessutom fyldes paketbordet med ungefär lika mycket paket som om det vore julafton. Givetvis fick Olivia flest paket, då hon är allas ögonsten. Det var fina kläder, pengar och leksaker. Allt lika uppskattat. Mest uppskattat blev dock barnpoolen och bollhavsbollarna, speciellt om man frågar oss "vuxna".

Dessutom fick vi, hela familjen, en väldigt bra grej. Något som kommer förenkla min vardag väldigt mycket. Jag älskar att cykla och har just nu inte jättemycket tid till detta eftersom Nicklas jobbar så udda tider. Men med cykel-/joggingvagnen som vi fick igår kommer jag och Olivia kunna cykla på långa turer tillsammans på eftermiddagarna.


Tack alla som var med igår och gjorde dagen till en härlig dag, trots regn.

Inga kommentarer: