måndag 20 juni 2011

Bildexplosion

Medan Olivia sover middag brukar jag roa mig med att sitta här framför datorn och göra ingenting särskilt. Lika så idag. Fast idag tog jag faktiskt tag i att tömma min kamera på närmare 1400 bilder. Det var väldigt många från min systers student. Jag tänker dock inte visa dem här på bloggen trots att hon var väldigt söt, precis som alltid. Därmot bjuder jag på en bildexplosion från Borås Djurpark och givetvis på Olivia.


Olivia hemma på sin mormor & morfars altan.
Lekandes med en av alla favoriter. Buzz-bilen!

Olivia, Sabina och Jag på Borås Djurpark.

Fyra ankor (?) fick symbolisera mig och mina bästa vänner, "Eliten".

En hungrig elefant.

Giraffer är bra coola djur. Tripp, Trapp, Trull?

Olivia får mat vid "Savannen".

"Djuren har nog inga småstenar där inne. Bäst att jag kastar in några" - Tänker Olivia.


Jag och min favorit, Olli, på våra bästa humör!

Olli, passade på att visa hur djuren gör. Första gången hon kröp.
Annars kör hon stenhårt på sin ålningsteknik.

Lejonet ryter...
(Fast egentligen så var det en gäsp.)

"Ska vi leka kull??"
Lodjuren blev serverade mat uppe i ett träd.

Såhär glad är jag när jag fyller år!

Födelsedagståg.

Ollis "Myrtårta".

Det får inte bli något kvar på tallriken efter en sådan god tårta!

Såhär fin blir man när man äter tårta på mitt vis.
Observera att hon har choklad även i ögonfransarna.

Inga kommentarer: