onsdag 22 juni 2011

Heldag

Imorgon har jag och Olivia en heldag framför oss. Nicklas kommer att jobba från 06.00-19.30.

Frågan är vad vi ska underhålla oss med. Kanske kan ta en lunch med mamma, pappa eller någon annan skojig. Sen har vi förmodligen småärenden till bland annat systembolaget och så ska jag hämta ut ett paket som förhoppningsvis kommer imorgon. Gör det inte det så vet jag inte vad jag tar mig till. Stryper kvinnan som skulle skicka det förmodligen. Nej, det är klart jag inte gör, men jag blir besviken!

Utöver det, det blir eventuellt en långpromenad i något naturskönt område, om vädret tillåter. Fast nu har ju Olivia regnkläder så hon kan att vara med ute även när det regnar. Regnar det dock för mycket, tar vi och övar på att gå här hemma. Eller varför inte gå till öppna förskolan och leka med vad det nu kan tänkas vara för barn där.

Vi ska nog hitta på något roligt. Jag är ganska bra på att fördriva tiden.

Inga kommentarer: