söndag 19 juni 2011

Ojojoj

Igår hade jag på hela dagen 9 besökare.
Hittills idag har det varit 161 stycken.
Vad beror detta på?

Vad det än är som är orsaken så är det väldigt trevligt att se att så många hittar hit och kanske läser lite.

Imorgon ska jag försöka få min meny fungera, så att jag kan få undermenyer och därmed att det kan bli enklare för er att navigera här på bloggen och bara läsa om sådant som intresserar.
Nu ska jag ta mig ner till sängen.

Imorgon är det matchdag, borta mot Södra Ving. Jag har faktiskt ingen aning om vart detta fotbollslag ligger geografiskt eller hur de ligger i våran tabell. Men det är skitsamma det ska bli roligt att spela. Hoppas bara att jag har en bra dag. Jag känner för att vara en liten retsticka som hela tiden finns där som en envis mygga.

Inga kommentarer: