fredag 17 juni 2011

Trött, liten tjej.

Olivia har sovit väldigt mycket idag. Sina vakna timmar har det visserligen inte varit någon skillnad på. Lika pigg, glad och envis som vanligt. Dock har hon sovit väldigt mycket. Utöver 12h under natten till idag (hon vaknade 07) har hon sovit mellan 09-10, 14-17.15, sen somnade hon för natten vid 19 och kommer förmodligen sova fram till 07 imorgon. Ovanligt mycket sömn under dagen för att vara henne. Jag klagar inte, jag uppskattar att få lite extra tid för mig själv, speciellt när jag vaknat på fel sida.

Jag antar att det har tagit på hennes krafter att vara med lite överallt i Borås de här underbara dagarna som vi haft besök av "eliten". Djurparksbesök och födelsedag tar på krafterna även om man bara äter en liten muffin och sitter i barnvagn.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: