onsdag 6 juli 2011

Ge med dig!

Dumma Dumma halsont, försvinn!

Jag vill träna. Nu ska jag ju börja min kamp mot graviditetskilona, igen. Jag vill göra det nu!
Det är dags nu.

Jag är så förbaskat trött på att känna mig stor och plufsig. Jag hatar det. Jag vet hur jag ska gå tillväga. Jag har bestämt mig. Så snart jag har blivit kvitt min förkylning ska jag ge mig ut i löparspåret, cykelspåret och in på gympassen. Nu jävlar ska här tränas.

I September ska jag vara med i en tävling. Fitness Fighten. Fram till dess vill jag känna att det är enkelt att gå till gymmet, att det är roligt. Det ska kännas lätt att löpa fem kilometer på löpbandet. Alt. stå 30 min på crosstrainern. Jag vill kunna känna den otroliga motivationen till att ytterligare puscha min träning. Nu jävlar kör vi. Jag har två månader på mig att förbereda mig inför tävlingen. Dags att tagga!

Inga kommentarer: