torsdag 7 juli 2011

Nu kör jag!

Imorgon börjar allvaret!
Då ska det införas sex träningsdagar i veckan.

Två dagar i veckan ska det joggas eller cyklas.
Två dagar i veckan ska det styrketränas eller köras roliga styrkepass på gymmet, så som BodyPump eller Functional Moves.
Två dagar i veckan ska det springas intervaller och köras enklare styrka.

Jag är sjukt peppad. Har skrivit upp schema som gäller mellan den 8/7 och den 15/8, nu jävlar ska här tränas. Det är 39 dagar.
Jag startar på något som jag väljer att kalla för noll. När jag slutar får vi se hur mycket jag har förändrats.

Imorgon ska jag mäta kroppen på alla mått. Jag ska fotografera mig för att enklare kunna se skillnaden. Jag ska skriva ner alla pass och alla övningar och repetitioner för att i slutet göra diagram och annat intressant för att få en så bra överblick som möjligt på min träning.

Jag är peppad till tusen! Nu kör jag!

Inga kommentarer: