måndag 10 oktober 2011

Händer inget

Just nu känns det som att jag tänker på en massa träningspass som jag vill gå på. Men jag kommer aldrig iväg... Att träna på morgonen vore det ultimata, det känns dock som att det hela tiden kommer saker i vägen. Egentligen gör det inte det, det gäller bara att prioritera. Jag har tiden och Nicklas är ju hemma på förmiddagarna för att ta hand om Olivia så det är ingenting som hindrar mig egentligen. 

Imorgon ska jag banne mig gå på ett pass igen! Jag har gett mig fan på det!  Jag hade gått på ett nu om jag hade möjlighet. Men Nicklas jobbar och Olivia ska lägga sig snart. 
Jag har gott om tid på morgonen imorgon för att genomföra ett pass på gymmet. Frågan är bara vad jag ska gå på för pass. 

Måste komma igång med träningen på riktigt. Inte bara prata om att jag ska... På det viset kommer jag varken kunna genomföra Tjejvättern eller tappa kilon.

Inga kommentarer: