onsdag 5 oktober 2011

I väntans tider.

Jag är inte jättebra på att vänta på något jag verkligen vill ska hända.

Idag väntar jag på att telefonen ska ringa. Helst med ett positivt besked. Innan dess känner jag att jag inte riktigt fungerar som människa. Mitt fokus är inte där det borde. Vilket stör mig.

Det vore så mycket enklare om jag bara kunde koppla bort den delen av hjärnan och fokusera på det jag har att göra med plugget och annat. Dock fungerar jag tydligen inte så. Det blir helt enkelt en dag i väntan. Inte för att det kommer påskynda samtalet. Det kommer enbart vara besvärande för mig. Ingenting annat. Suck.

Denna väntan på att telefonen ska ringa har även medfört att jag ställt in ett träningspass idag. Spinningen.
Idiotiskt jag vet. Men jag vill vara anträffbar när det ringer. Det är den enkla anledningen. Men egentligen, vad är oddsen för att de ringer under lunchperioden mellan 12 och 13?





Inga kommentarer: