torsdag 20 oktober 2011

Känner mig duktig!

Min nya målsättning med frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och middag har faktiskt gått över förväntan. Jag känner mig visserligen konstant mätt och det är lätt hänt att jag glömmer ett mellanmål men jag är bra mycket bättre på att äta "rätt" nu än vad jag var för en vecka sedan. Det känns som att det är en bra start.

På tre dagar har jag dessutom tränat fyra gånger. Vilket kanske kan ses lite som ett rekord vad det gäller mig. I tisdags var det innebandyträning, likaså i onsdags, direkt efter den träningen blev det fotbollsträning tillsammans med herrarna.
Idag var jag på gymmet och körde ett pass Functional Moves. 
I morgon blir det ett dygns vila från träning, eventuellt att det blir en timmas promenad i samband med hämtningen på dagis. Men det är allt.

På lördag väntar hemmapremiären i innebandyn. Men först ska man bli uttagen och det vet jag inte om jag är ännu. Men det kommer säkert.

Inga kommentarer: