lördag 22 oktober 2011

Två vinster på en dag!

Jag har gått ner två kilo! Det är en vinst för den här veckan. Men nog pratat om det, även om det för mig är jävligt positivt. Nästa mål är att komma under 80 kg!

Den andra vinsten kom i dagens hemmapremiär med innebandyn. Inte bara en liten fjuttig seger. Det är för mesar. Vi slog på stort och drog till med en 10-1 seger! Det är underbart att se att vårt nystartade lag fungerar så sjukt bra på match!
Trots att folk är helt nya med sporten (som jag) eller har hållt på sen barnsben så är alla där och ger allt och  ställer upp för varandra. Vi spelar som ett lag och jag kan bara säga att det känns fantastiskt bra! Såhär fortsätter vi!

Det som är roligast med innebandyn är att vi är många nere på träning och att jag aldrig går ifrån en träning med en sur min, hur trött jag än är. Jag har så fantastiskt roligt med laget att jag alltid går därifrån med ett leende på läpparna som värmer mig långt in i själen. Det är precis så det ska vara!


Inga kommentarer: