torsdag 8 december 2011

Inte mitt mest glamorösa inlägg.

Nu har jag fasen varit hemma i en vecka.
Idag hoppade jag eller nja inte direkt hoppade, men jag tog mig åtminstonde upp ur sängen med ett leende på läpparna efter att väckarklockan ringt tre gånger. Äntligen skulle jag få gå till jobbet igen! Jag har faktiskt längtat.

Men jag sitter nu åter igen i soffan, oförmögen att ta mig till jobbet på grund av den förbannade magsjukans efterspel. Jag är frisk från själva magsjukan sedan ett tag, nu är det bara magen i allmänhet som ska rätta till sig, vilket den verkar vägra.
Jag kan knappt göra något utan att behöva gå på toa ett par gånger i timman. Och när det är dags, ja då finns det inte tid för något annat. Det gör mig förbannad då det hindrar mig från att jobba.

Riktigt förbannad.
Jävla mage!

Imorgon ska jag fasen jobba! Om det så kräver att jag struntar i att äta! Så är det bara.
För nu är jag arg på riktigt.


Inga kommentarer: