torsdag 29 december 2011

Ps. Jag hatar bilar!

Just nu, i detta nu, hatar jag bilar.
Speciellt min egen.
Innan besiktningen så gjorde jag allt (trodde jag) för att den skulle gå igenom. Bytte delar som jag visste var trasiga osv.
Det visade sig dock vara ett (enligt mig) litet fel på handbromsen och biljäveln gick därmed inte genom besiktingen, detta trots att jag bara någon månad (tre?) tidigare hade servat bilhelvetet.
Idag lämnade jag den på bilverkstaden igen (typ fjärde gången på lika många månader) för att rätta till det som inte var okej vid besiktningen.
Jag tror lätt att den där bilen har kostat närmare 10 lax det senaste kvartalet i bara reperationer...

Fan ta den om det är något mer nu.

Då säljer jag fanskapet.

Förövrigt önskade jag när jag åkte hem att någon orsakade total förstörelse på helvetet så att jag slapp den. Men det tror jag är att ta i.

Men den är ju trots allt väldigt bra att ha.
Jävla i-landsproblem.

Nu är den dock besiktigad och klar, så jag kör i alla fall inte olagligt. Med en hel dag till godo, precis som vanligt.

Inga kommentarer: