torsdag 12 januari 2012

Grattis på födelsedagen mig själv!

Jag fyller år. 26, tror jag. Jo men jag blir 26. Känns inget särskilt. Bara sådär bra som det brukar göra på ens födelsedag.
Olivia och Nicklas ska baka tårta till mig sen. Ingen av dem har gjort det tidigare. Men jag är förväntansfull! Hoppas att det blir en tradition.

I övrig började dagen bra. Fick en oväntad present av en busschaufför som gav mig (och Olivia) en dusch från en stor vattenpöl när vi var på väg til dagis. Så nu slipper jag både duscha och tvätta mina kläder... Olivia blev inte lika blöt då hon satt under regnskyddet i vagnen som tur var. Jag har en känsla av att dagen bara kan bli bättre efter det!

Nu ska jag fira genom att titta på första avsnittet av sista säsongen av One Tree Hill! Det kallar jag en kvalitativ födelsedagspresent!

Inga kommentarer: