måndag 16 januari 2012

Jag hatar detta inlägg.

Det här inlägget tar emot att posta.
Men jag måste göra något för att pressa mig själv till att ta tag på ett problem som jag länge nog har dragits med. Jag hatar alla dessa kilo som jag har lagt på mig. Det är det värsta jag vet just nu. Det grämer mig och jag vill inget annat än att göra mig av med det. Ingen annan än jag kan stoppa mig, och det har jag lyckats med bra länge nu. Jag måste fan sätta stopp för det!

Nu jävlar.
Jag är less på att inte känna igen mig själv i min egen kropp.

Nyss gjorde jag ett lättare styrketest samtidigt som Biggest Looser gick på tv. Bra pepp från det programmet ska jag erkänna. Jag tog tiden på en minut för att på den tiden göra så många reptetioner av en övning som jag orkade med. Resultatet:
28 situps.
29 armhävningar (på knäna)
44 knäböj.

Nu till det mindre smickrande, i alla fall för mig.
Vikt: 83 kg. Fortfarande.
Lår: 53 cm.
Överarm: 32 cm.
Mage: 105 cm.
Byst: 98 cm.

Nu har jag allt svart på vitt. Ni läsare har sett det. Nu är det upp till mig att förändra det.

Inga kommentarer: