onsdag 11 januari 2012

Suck

Dagen började bra.
Mycket skratt till den underbara sidan "damnyouautocorrect.com". Det är fantastiskt roligt att läsa alla sms som blir fel på grund av att telefonerna ändrar orden till det som den tror är rätt. Boots som blir till boobs, key som blir till cock osv. Underbar humor. Ett tips är att besöka den sidan om du har tråkigt!

Dagen fortsatte inte lika bra sen. Jobbet gick inte alls bra. Inget flyt alls. Bara "tråkiga" samtal och en massa onödigheter och en strulande dator som förstörde det mesta för mig. Vilket resulterade i att mina samtalstider blev katastrofala! Men det är precis som i livet, ibland stöter man på motgångar.

Dock avslutades dagen på jobbet bra då jag fick in ett väldigt positivt samtal som stod för 33% av mina bokningar idag. Det var skönt. Hade inte det samtalet kommit hade jag kommit hem och varit sur. Nu sitter jag här glad och tänker faktiskt ta mig ner till sängen och som kvällslitteratur läsa lite på damnyouautocorrect. Allt bara för att bygga upp en sjukt bra stämning i kroppen inför min födelsedag imorgon.

I det stora hela var väl jobbdagen ändå bra. Med tanke på att jag sammanlagt endast fick in 23 samtal och gjorde 18 bokningar på dessa. så får man se det som positivt. Det som var tråkigt (men ändå positivt) var att de som gjorde bokningar gjorde många i ett samtal, vilket medför att jag fick många meningslösa samtal som bara är frustrerande. Men skit samma tänker inte förklara allt med mig jobb här på bloggen.

Nu ner till sängen. Men först måste jag bara var lite ego och säga:

Grattis till mig själv i förskott!

Inga kommentarer: