torsdag 11 november 2010

Jag vann, men ssch Nicklas får inte veta det!


Jag vann smycket/nyckelringen!

Det som jag så gärna ville vinna till Nicklas. Jag vann det! Underbart!

Det gick ut på att ge Amanda Egilson kritik gällande hennes hemsida. Mina ord vart vinnande och snart kommer denna underbara nyckelring hem till mig! Då ska jag ge det till min älskade Sambo och "nyblivna" pappa. Han kom på igår att han faktiskt är en av alla de pappor som ska firas. Bättre sent än aldrig. Han är värd det! Och det passar honom perfekt.

Tusen Tack Johanna och Amanda Egilson för vinsten!

Amanda Egilson har nu valt ut sina favoritkommentarer med konstruktiv kritik som hon tackar för och ska använda sej utav för att förbättra sin site.

Vinnarna är Marie Wiik & Anneli!

STORT GRATIS!

Inga kommentarer: