torsdag 17 februari 2011

8e bilden: En person som du saknar.

Det här är Lotta en av flera personer som jag saknar. Men hon utger på något vis knytpunkten mellan mig och alla dessa andra människor. Lotta med sin underbara humor och glada humör!
Hon har alltid en tendens till att få mig på gott humör, hur illa det än var innan.
Jag hade äran att vara hennes fadder när hon började på Universitetet i Örebro. Hon blev redan från början en underbar vän och bjöd alltid på glada skratt, mycket energi, dans på Publicum och blå drinkar!
Jag saknar alla galna nätter med busksittningar, overallsresor och annat som hör "Lotta-livet"till. Saknar dig gumman! Hoppas att jag kan komma till Tjällis i år och leva livet som om jag aldrig flyttat ifrån dig (och alla andra goa personer från studenttiden).

1 kommentar:

lotta sa...

<3
Sötaste, sötaste Marie!
Saknar dig också, gumman och jag hoppas innerligt att du kan komma hit 8-10 april :D