lördag 26 februari 2011

Imorgon gäller det.

Nu är ugnen städad, fönstren putsade, disken undanplockad, det mesta dammat, mopeden undankörd och det mesta som skulle fixas är fixat.
Det är lite småsaker kvar. Det är allt. Skräp som ska slängas och golvet ska torkas, det är typ det.

Jag är hur nyfiken som helst inför visningen imorgon. Kommer det komma några bud? Vad säljs lägenheten för? Blir det vinst? Och så vidare. Helst hade jag velat sitta ute på gården och titta på alla som kommer för att titta på lägenheten, men jag tror det är att fuska... Jag får helt enkelt invänta mäklarens samtal och se vad han har att säga.

Det skönaste är att jag kommer vara upptagen med innebandymatcher när visningen pågår. Vilket känns underbart, jag kommer automatiskt få annat än lägenheten att tänka på. Perfekt!
Efter matcherna så åker jag och min lilla familj ner till Småland för att umgås med mina förädrar/syskon och för att åka till Borås. Vi ska kolla Nicklas jobb och vår nya lägenhet.

Jag måste nog ändå erkänna att lika mycket som jag ser fram mot morgondagen, lika mycket så räds jag den.


Inga kommentarer: