fredag 15 april 2011

600

Min tanke med inlägget var att publicera två bilder på Olivia. Det är fortfarande min tanke, trots denna otroligt stora händelse av att detta blir mitt 600:e inlägg här på bloggen. Hipp hipp hurra... Nej, det är inte särskilt stor händelse så jag tycker istället att vi firar att Olivia blir 10 månader och har namnsdag idag.

Just nu sitter jag och leker i PhotoShop. Vilket jag finner väldigt roligt, men som jag sällan har tid till nu för tiden. Just på grund av Olivia, flytten och allt annat som ska hinnas med. Men just nu känner jag dock att jag med gott samvete kan sitta här för jag har plockat iordning (så gott det går) i lägenheten, tränat, lagat mat, fixat och donat. Jag förtjänar helt enkelt att sitta framför datorn och göra något som jag verkligen gillar.
Jag har lite snabbt suttit och lekt med ett fotografi nu, så här ser det ut innan mina klåfingriga små händer har photoshopat det:


Och så här ser det ut efter:


Inga kommentarer: