onsdag 6 april 2011

Opepp

Igår kom jag på att jag helt har glömt av att jag har tre PT-träningar kvar. Varav en som var idag. Hela dagen har jag gått och varit sjukt opepp på detta pass. Helst hade jag velat strunta i det och bara varit hemma. Men har jag ett inbokat träningspass så har jag, då ska det mycket till för att jag inte ska genomföra det. En sådan liten sak som "opepphet" stoppar inte mig. Så jag tog mig dit och genomförde passet. Det visade sig dessutom vara passet från helvetet som stod på schemat. Jag genomförde det, trots att jag många gånger kände att det var för jobbigt att fortsätta så genomförde jag det. Mycket tack vare att min PT stod framför mig och tro mig man vill helst inte göra honom besviken, för han är stor och stark dessutom är han bra på att peppa genom att egentligen inte säga någonting alls. Fast egentligen spelar det ingen roll om jag gör honom besviken för i slutet hanldar det om att själv lyckas med målen man sätter upp, eller misslyckas med dem.

Inga kommentarer: