måndag 4 april 2011

Slut i huvudet.

Jag orkar inte med den här dagen. Jag vill ha det tyst. Jag orkar inte höra mer "whuä". Jag önskar att orden "Snälla lilla gumman, sov, du behöver det, du är jättetrött, det blir inte bättre av att du skriker". Dessvärre fungerar det inte så, här sitter jag därför och kokar av ilska, eller snarare av trötthet. Jag vill bara ha det tyst i tjugo minuter, och att min lilla stumpa ska somna, för hon och jag behöver det.

Dessvärre tror jag inte att det fungerar som vanligt idag. Vi får ta tjuren i hornen och hålla oss vakna fram till läggdags (ca klockan 19) istället. Vi får hitta på små äventyr som åtminstonde håller mitt humör uppe. När Nicklas vaknar om ca 30 minuter ska jag fråga om vi ska åka till Cykelringen och titta på cykel (de verkar ha någonslags rea på förra årets modeller) till mig. Tanken är att jag ska börja cykla mycket (framförallt fram och tillbaka till träningar men även endel mindre lopp) när vi flyttar. Hittar jag en som jag gillar nu, till ett bra pris köper jag den, annars väntar jag tills vi är på plats i Borås.

1 kommentar:

lotta sa...

Såg att du fått fatt på cykel :D GRATTIS :D
Bild önskas sen också :)