måndag 18 april 2011

Snart...

Det närmar sig.

Idag, imorgon och på onsdag är vi i Stockholm.
På torsdag åker vi ner till Småland/Borås för att jag och pappa ska tapetsera i nya lyan där.
Vi kommer hem igen på söndag eller måndag.
Sen är vi här uppe tisdag, onsdag, torsdag.
På fredagen kommer min bror med lastbil för att ta med alla prylar. Den natten sover jag, Nicklas och Olivia ute hos Nicklas pappa.
För att på lördagen städa ur lägenheten och senare på dagen åker vi till vårt nya hem i Borås.

Jag börjar nu inse att vi snart faktiskt kommer att flytta från Spånga och Stockholm. Det känns helt sjukt. Helt jävla sjukt känns det. Det blev en stund på lördagens fest som för några blev väldigt sentimental. Jag orkade inte med det. Det kändes för tidigt att fälla en tår för att vi beger oss söder ut. Jag kommer förmodligen vara väldigt upp och ner i humöret ett tag fram över. Nu när jag börjar inse att vi snart kommer att lämna den här underbara lägenheten.

Kan undra när jag kommer förstå det på riktigt?

Förresten så måste jag passa på att tacka alla närmare 40 personer som kom på våran fest i lördags! Underbart att så många kom och gjorde festen minnesvärd. Love ya!

1 kommentar:

Camilla sa...

Tack själv! Tror ni kommer få det kanon i Borås och hälsa på många gånger i sthlm.
När kommer bilder från helgen då ;)