onsdag 1 juni 2011

Studenten

God Morgon.
Nu är det ungefär sex år sedan jag tog studenten. Dagar som den här känns det inte alls så längesedan. Nu, idag, är det min lillasysters (och kusins) tur att springa ut ur skolan för sista gången. Det ska bli fantastiskt roligt att se henne på en av hennes lyckligaste dagar. Dessutom ser jag fram mot att träffa släkten. Senast jag träffade alla var på Olivias namngivningscermoni, vilken var i slutet av september. Men det är klart, nu när vi bor närmare är det enklare att träffa dem.

I övrigt så var det jag som vaknade först idag. 07.14 vaknade jag och var mycket pigg. Ingen mening med att ligga kvar i sängen och vänta på att Olivia skulle vakna. Visserligger tog det inte mer än 15 minuter innan det lilla livet vaknade, så nu sitter vi på övervåningen och tittar på Big Brother och funderar på om vi ska göra en lyxfrukost med ägg och bacon.

Inga kommentarer: