lördag 11 juni 2011

Svårt

Jag har som mål att träna 5 - 7 gånger i veckan. Den här veckan har varit väldigt upp och ner och jag börjar känna mig lite dålig som inte kommer igång med träningen på det viset jag vill. Jag måste ta tag i det! Sätta ett schema och följa det! Just nu har jag alldeles för lätt för att gå in och avboka mig från pass. Jag får komma på något system som gör att jag fullföljer mina passbokningar.

Snart ska jag visserligen iväg till gymmet och köra BodyPump. Dessutom ska jag som vanligt cykla till och från passet. Det är alltid något.

Nu på morgonen har jag lagt upp ett träningsschema för Nicklas. Han vill komma igång och jag är inte sen att hjälpa honom med detta.
Nu ska jag bara ta tag i mitt eget också. Hade ju visserligen ett schema, men det var ju baserat på att jag skulle träna när Nicklas kom hem från jobbet vid 15-tiden, nu blev det inte riktigt så att han fick den tjänsten han vart lovad från början, därmed föll min planering.
Men det är bara att ta nya tag och planera om.

Det känns som att jag upprepar mig nu. Dags att sluta. Byta och och dra sig mot gymmet.

Inga kommentarer: