tisdag 18 oktober 2011

Dagen D

Igår hade jag en jävligt jobbig dag.
Jag satt i soffan, trött som ett as och bara kände att jag pratar och pratar om att göra saker. Men jag gör dem aldrig. Det känns som att jag sen jag var gravid gått upp ett ton i vikt. Jag vet precis vad det handlar om. Det är inte träningen, för tränar det gör jag. Det handlar snarare om att träna rätt.

Men framförallt handlar det om kosten. Som ett tag har bestått av väldigt mycket smörgåsar, bara för att det är enkelt. Det är slut med det nu.

Igår bestämde jag mig för att jag under tio veckor, med början idag, ska strukturera upp min kost. På garderobsdörren ska det sättas upp ett schema där jag ska skriva upp mina träningar och mina kostvanor. Allt för att jag ska hålla koll på mig själv och förhoppningsvis kommer jag även märka skillnad från idag. 

Inga kommentarer: