söndag 6 november 2011

Lost it?

Jag har tränat så förbaskat dåligt den här veckan. Det enda jag har gjort är att varit ute med Olivia på små promenader, värmt upp för en innebandymatch som jag knappt spelade i. Vilket gör mig halvförbannad. Inte på grund av att folk är bättre än mig, vilket inte är konstigt att de är när de spelat innebandy i så många år, utan just för att vi är så många till matcherna att vissa tvingas sitta större delen av matchen. Vilket å andra sidan är ett positivt problem.

Idag är jag på ett uselt humör, just på grund av att jag tränat dåligt.
Jag känner mig "värdelös" samtidigt som jag är väldigt medveten om att så inte är fallet. Det är bara så att jag får en härlig positiv kick av att träna. Det är så jag fungerar. Tränar jag dåligt så smittar det av sig på mitt psyke, det tar inte lång tid innan hjärnan krullar sig i negativa tankebanor. Jag är dock medveten om hur jag ska göra för att ändra det mönstret. Det enda som hjälper är att träna.

Idag har vi fotbollsträning. Vilken jag givetvis ska gå på. Dock känns det som att jag vill göra något mer idag. Detta på grund av att det till 99% inte kommer att komma fler än 6 personer till träningen, vilket givetvis påverkar träningsintensiteten. Därför planerar jag att även gå på gymmet.
Frågan är bara om jag ska gå på Functional Moves, Body Pump eller Spinning...

Inga kommentarer: