fredag 27 januari 2012

Falsk PMS

Idag har jag väldigt kort stubin.
Dessutom en dotter som plötsligt är rädd för hunden. ( Denna helgen tar vi hand om mina föräldrars hund, Olivia har träffat honom sjukt många gånger och det är aldrig några problem, förren nu.) Därmed är hunden instängd på vårt sovrum medan jag och Olivia stökar omkring i resten av lägenheten.

Vi var på Ikea tidigare idag och införskaffade lite möbler till hennes rum. Nu kan hon leka "kök" väldigt bra då hon har spis, leksaksredskap och kastruller, diskställ och allt som hör till.

Dock har jag som sagt inget tålamod idag. Det är helt enkelt en jobbig dag och jag får bita mig i tungan ofta för att inte ryta åt vare sig hunden eller Olivia. Dock fick Nicklas just en utskällning via telefon. Förlåt. Det var en skitsak förmycket, och jag exploderade. Förlåt för att du fick ta den smällen.

Nu är jag på gott humör igen, men ska erkänna att jag längtar till lite lugn.
Jag behöver andas lite.

Inga kommentarer: