måndag 13 februari 2012

Jag vill ha ett ordentligt snack..

...med mr Magsjuka.
Vad fan har han för problem som gång på gång hoppar över min oskyldiga lilla dotter?! Vad har hon gjort dig för ont? Hon älskar att tvätta händerna (och munnen) därmed borde hon vara så pass ren att hon borde slippa dina elaka påhopp. Dessutom badar hon flera gånger per vecka och tvättar sig alltid efter att hon utfört sina behov. Trots att hon håller sin kroppsliga hygien så hoppar du på henne gång efter gång. Bara för att hon gillar att dela leksaker med andra barn på dagis.
Du smyger dig på henne när natten har lagt sina mörka skuggor över hennes lilla rum. Då kommer du smygande, kryper in i hennes lilla mage och får henne och kräkas. Inte en gång per natt. Utan flera.
Jag uppskattar inte detta beteende.
Det är nu tredje gången på en och en halv månad som du hoppar på henne. Har du inga andra som du kan terrorisera? Va? Vad har du att säga till ditt försvar?

Försvinn från min dotter! Nu!
Annars ska jag fasen ta och strypa dig långsamt. Punkt.

Inga kommentarer: