måndag 21 februari 2011

Jag är tillbaka!

God Morgon alla sköna människor!

Jag sitter nu i vårt vardagsrum och tittar på den äckliga snön som faller utanför fönstret. Jag ska ärligt säga att jag är galet trött på all snö. Jag vill ha vår!

Helgen som var har varit helt underbar. Jag har varit ute två dagar i rad utan att behöva tänka på att jag hemma har en liten dotter. Det har varit underbart att bara ha sig själv att tänka på ett par timmar.
I fredags var det lagfest med underbara korpenlaget. Det blev kinabuffé, spel och mellanstadiedisco med universitetselever.

I Lördags var det fördelsedagskalajs/inflyttningskalajs hemma hos bästa Malin. Det var underbart roligt! Träffa mina bästa "Elitisar" och bara leka. Och kanske att vi drack en öl eller fem.

Igår träffade vi min bror och hans fru på en lunch på Sollentuna Centrum. Dessutom så slipade jag våra bänkskivor i köket och lackade sedan dessa. Blev mycket bra.

Ursäkta mitt tråkiga inlägg. Återkommer med ett skojsigare om en stund.

Inga kommentarer: