lördag 5 mars 2011

Skidor

Idag ska jag åka skidor! Tillsammans med tjejer från mitt korpenlag, eller tidigare fotbollslag.
Det ska bli underbart att susa ner för backarna på mina fina Atomic. Jag hoppas bara att min bror har tagit bra hand om dem när han, eller egentligen hans fru, använde dem senast. Skulle vara skönt att slippa börja dagen med att valla och slipa dem.

Jag älskar att åka skidor, det är total frihet! Det hade i och för sig varit roligt att åka snowboard idag också, dela upp åkningen lite. Men jag ska inte klaga, enbart skidor är toppen det också.

Nicklas och Olivia kommer vara hemma och leka med varandra. Han kan nog vara lite seg att få ur sängen bara. Han kom hem vid 02.15 inatt efter att ha varit och spelat Playstation hos en vän. Kan tänka mig att det skålades både i öl och whiskey. Därför tror jag att han kan vara lite seg att få upp. Men det är hans val att komma hem så sent, jag sade att jag skulle åka vid 07 så han är medveten om det. Nu gäller det bara att få liv i honom. Men först ska jag och Olivia äta frukost. Hon välling och jag kokta ägg och smörgås.

Inga kommentarer: