söndag 10 april 2011

Hemma igen.

Tillbaka från örebro.
Jag behöver nog inte ens nämna att jag är galet seg. Men det är det sjukt värt! Jag har haft en helt underbar helg med härliga vänner, mycket lek och öl och vin, för att inte glömma solskenet. Blåsten behöver vi dock inte nämna.
Jag vet inte ens vart jag ska börja berättelsen om denna fantastiska helg som varit fyld av nostalgi och nya upptåg. Det är så roligt att komma tillbaka och träffa alla gamla godingar. Underbart!

Första natten var jag duktig och drack varannan vatten och lade mig redan vid 23-tiden. Igår natt var jag sämre, drack fortfarande bra med vatten men jag lade mig inte förren jag kom på tåget klockan 11 i morse. Det var galet skönt att sova om än bara för lite mer än en timma.

Hemma möttes jag av en glad unge (och sambo). Har nog aldrig sett henne så glad och sprallig. Hon har lärt sig att plocka upp saker från golvet medan hon står upp. Ser sjukt roligt ut. Går inte förklara hur hon gör, jag får fånga det på film imorgon och visa er. Hon har underhållit mig och Nicklas nu på kvällskvisten med att enbart gå omkring i sin blöja, plocka upp saker från golvet och klappa sig på magen. Sjukt söt och underhållande!

1 kommentar:

lotta sa...

Det var sååå roligt att du var här uppe hos oss :D