lördag 30 april 2011

Hemma

Nu är jag hemma. Men inte i det hemma som varit i Spånga ett tag. Nu är jag i ett nytt hem. Mitt hem i Borås.
Jag känner mig redan nu mer hemma här än vad jag någonsin har gjort i Spånga. Inget illa ment till de personer som jag känner i Spånga/Stockholm för det, för ni är alla underbara! Bara att ni bor på fel plats på jorden, om man frågar mig. Men jag kommer att sakna er. Kan ni flytta hit?

Nu har jag sovit ut, vilket är väldigt skönt. Vaknade vid 07.30 och kände att det var dags att gå upp. Så nu sitter jag här. Bland kartonger och kaos.
Efter att jag satt på en bra spellista på Spotify så ska jag genast börja stöka genom att ta tag i en kartong och börja tömma den.

Nu är det dags att göra i ordning här hemma!


PS. Olivia är hos sin mormor och morfar. Hon har fått sina vattkoppor nu. Stackarn.

Inga kommentarer: