fredag 29 april 2011

Tack!

Jag kom på att jag måste tacka min underbara "flyttfirma". Mina syskon.

Min underbara bror åkte igår i en lastbil från sitt jobb hit upp för att hjälpa oss att få ut möblerna. (Visserligen hade han jobbärenden samtidigt men ändå.) När vi packat in allt i bilen, vilket inte tog mer än dryga två timmar, sa han att han var för pigg för att sova. Han bestämde sig därmed för att köra ner lasset till Borås redan igårkväll.

Nu är han förmodligen redan på väg till Borås för att börja packa upp sakerna i vår lägenhet, lite senare kommer min syster och hennes pojkvän ansluta till honom för att hjälpa till. När jag och Nicklas anländer till Borås ikväll kommer alla möbler och kartonger redan vara upplyfta i lägenheten. Det kallar jag service!

Tack! Ni är underbara som offrar er så för vår skull! TACK!

Inga kommentarer: