fredag 29 april 2011

Dagen D

Efter en natt på luftmadrass i vardagsrummet har jag sovit urkast. Om, vaknat till och från hela natten av att madrassen tömt sig på luft. Som vanligt när man sover dåligt en natt sover man allra bäst precis när väckarklockan ringer, så var det idag också.
Nu är jag visserligen vaken och vid liv om än med huvudvärk och nästäppa. Underbart...

Jag har att göra idag. Jag ska flyttstäda det mesta av lägenheten. Men jag har inte en aning om vart jag ska börja. Det är så mycket!
Men det blir nog som så att jag börjar i köket, går vidare till sovrummet - hallen - garderober - vardagsrum och sist (men inte minst) badrummet. Olivias rum är redan klart.

Innan jag drar igång ska jag dock dra i mig min frukost. Yoggi yalla! Strawberry/lime och en alvedon. Min favorit.

Inga kommentarer: