tisdag 26 april 2011

Trött

Igår kom vi hem till Stockholm. Det blev ett par omvägar på vägen upp hit för att slippa trafikstockningen som var på E4:an. Ganska skönt att åka på lite mindre vägar och se saker som skog, skog och lite mer skog. Ibland kom det även in en liten sjö i synfältet. Fast ska jag vara ärlig så åkte vi på ganska vackra vägar med mycket fin och sevärd natur.

Väl hemma var jag så trött att jag hade kunnat somna stående. Efter att vi lagt Olivia, betalade jag bara räkningarna och gick sedan och lade mig i sängen redan klockan 20.00. Min tanke var att ta det lugnt och läsa lite. Jag kom ungefär fem sidor i boken innan jag somnade. När Nicklas väckarklocka ringde strax efter 04 vaknade jag till och insåg att jag somnat ifrån boken och hade den liggande på huvudkudden och att läslampan stod och lös. Det betyder att jag var trött, eftersom jag annars har svårt för att sova när det är ljust i rummet.

Nu ska jag underhålla Olivia en stund. När hon sen sover ska jag nog göra precis samma sak. I eftermiddag blir det till att ta tag i packningen på allvar...

Inga kommentarer: