måndag 23 maj 2011

Duktig tös

Min underbara lilla dotter var i kväll helt underbar!
Eftersom Nicklas har börjat jobba på "mongo-tider" har jag blivit tvungen att antingen strunta i fotbollen eller ta med mig Olivia. Givetvis går det första alternativet bort. Jag ska bara spela fotboll så är det. En dag i veckan har jag bestämt mig för att jag ska kunna ha med henne på träningen.

Vi testade det idag. Inga problem. Hon stod vid sin vagn och gick sakta runt den i ungefär en halvtimma medan laget värmde upp och startade träningen. Sen började hennes mage kurra lite grann. Med en "Ellas-kitchen smoothie" i handen satt hon snällt och tyst i vagnen resten av träningen. Helt underbart. Hoppas att det kan fortsätta på det viset.

Imorgon är det match ute i Borgstena (vart nu det ligger). Olivia ska då vara hos Mormor och Morfar för natten. Underbart att de ställer upp som de gör! Det betyder allt.

Eftersom Nicklas jobbtider blev ändrade har jag dessutom fått lägga om mitt träningsschema. Men just nu är det väldigt sporadiskt. Ska schemalägga det ordentligt senare i veckan. Idag varken orkar eller hinner jag.

Inga kommentarer: