tisdag 24 maj 2011

Blandband - Min favoritlåt

Jag tänkte börja på en ny lista, jag vet dock inte om jag kommer genomföra den till slutet men jag börjar i alla fall och sen får vi se. Det blir förmodligen som med de flesta andra listor, att det är roligt ett tag och sedan fallerar det.

Den här listan handlar om låtar som har en viss betydelse för mig. Allt från min favoritlåt till någon låt som jag absolut inte står ut med, låtar som jag kan texten till och låtar som får mig att drömma mig tillbaka till ställen från förr, ja helt enkelt allt möjligt.

Vad det gäller mig och musik är det ganska svävande. Då jag har en väldigt bred musiksmak. Jag kan lyssna på allt från Arvingarna till Slipknot. Så listan kan variera en hel del. Det bjuder jag på.

Dags att presentera min favoritlåt (just nu):
Volbeat - We

Inga kommentarer: