måndag 6 juni 2011

Natti natt

Jag är uppe i varv. Trots att dagen har varit lång.
Det är knappt att jag kommer ihåg att jag var uppe och ute och gick innan klockan 08. Inte heller att min syster och hennes Niklas var här över natten och att vi åt en sen frukost/tidig lunch på Viskan (ett mysigt litet ställe inne i stan, där man kan fika, äta eller öla, eller alla tre).

Förresten jag och min syster gör det lätt för oss själva och våra familjemedlemmar genom att "välja" pojkvänner med samma namn. Det minimerar risken för eventuella felsägningar... Dock händer det att vi i familjen får ställa frågan "Vilken Ni(c)klas menar du?." Då har vi löst det så fiffigt att Niklas (alltså syrrans) får heta Lille-Niklas, eftersom han är yngre. Sen är det ju så finurligt också att de stavas olika (Nicklas och Niklas), för det gör det mycket enklare att hålla isär dem båda...

Nu ska jag sova. Imorgon väntas det ett pass med X-fit på morgonen, om jag kommer upp. Annars blir det styrka på maskiner eller funktionellt. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Dessutom tycker jag att det är svårt att hitta motivationen nu när det är fint och varmt ute. Men det gäller väl bara att komma igång och köra fastän det tar emot, så ska jag nog komma över den tröskeln också.

Nu har jag svamlat klart (för nu)!

Inga kommentarer: