måndag 1 augusti 2011

Vem var det?!

Vem kom på att man ska ha träningsuppehåll från fotboll under ungefär en månad varje sommar? Vem är skyldig?

Denna människa orsakar mig:
1. Dålig kondition. (Som att jag hade någon innan?)
2. Dålig rörelse. (Ja det händer att jag tar en löpning!)
3. Usla passningar. (För jag sätter dem alltid på föttrena på bollmottagaren annars?)
4. Dåliga mottagningar. (För jag tror inte mina fötter har växt sen den 7 juli 2011.)
5. Ingen tajming i löpningen. (Förut hade jag åtminstode ett hum om när jag skulle springa.)

Dessutom känner jag att det sög i vaderna att springa på gräs. Och jag fick skoskav!
Vem är den skyldige och vart kan jag vända mig för att klaga?

Fast jävlar vad roligt det var att vara ute och springa efter en boll igen. Extra roligt att slå straffar. Satte 18 av 20 (ca, satte alla utom två och de var många straffar jag slog). Känner mig ganska nöjd. Speciellt när jag satte den sista i högra krysset, MED FLIT! All kunskap har inte lämnat mig, bara flåset, detta trotts många pass på gymmet.
Dags att börja bygga fotbollskondition igen?

Inga kommentarer: