torsdag 13 oktober 2011

Motivation!

För tillfället är jag otroligt glad. Återkommer med varför om några dagar.
På grund av det så fick jag spontant för mig att gå på ett pass på gymmet idag. Det är det bästa jag vet när jag bara får för mig sådana saker och faktiskt kan genomföra det. Underbart!

Så idag körde jag passet Step & Styrka på Onyx Knalleporten. Härligt med lite blandning av pulshöjande och styrka. Kändes som ett ganska lagom pass att gå på. Så nu sitter jag här och är fantastiskt nöjd över att jag har tränat tre dagar i rad.

I tisdags sprang jag på löpband (2.5 km sen ville mina benhinnor inte vara med mer) och därefter körde jag lite styrkemaskiner. Igår åkte jag iväg på innebandyträningen vid 20.30 trots att jag varit vaken sen klockan 04.10, jag både orkade med passet och mina benhinnor kändes inte längre av. Fantastiskt, lagsporter är perfekt om man vill bli på gott humör. Och idag har jag då kört Step/Styrka på lunchen.

Hoppas att min motivation till att gå på gymmet fortsätter. Jag har svårare att motivera mig till att gå till gymmet än till mina fotbolls- eller innebandyträningar så där behöver jag inte motivera mig på samma vis.

Just nu går det utmärkt, bara för att jag är så förbannat glad!

Inga kommentarer: