tisdag 27 december 2011

God Jul, lite sent.

Julen är för mig en extremt härlig familjehelg.
Jag vill inte annat än att umgås med min familj/mina familjer.
Det är underbart att kunna softa och ta det varligt utan att känna någon stress för att ditten och datten måste göras. Det är bland det bästa jag vet.

Inför julen iår har jag tagit det väldigt lungt. Redan i slutet av november var jag klar med så gott som alla julklappar! Det är inte helt illa det. Jag som i vanliga fall brukar vara klar strax före julafton.

Det kändes skönt att slippa stressa in i det sista.

Dock kom jag på att jag glömt en sak i år.
Jag har inte skickat några julkort! Förlåt!

Så jag skickar ett här genom bloggen till alla som vill ha. Givmilt va?

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 
 ÖNSKAR
Marie, Nicklas och Olivia

Inga kommentarer: